digi-egg:

【DA01】Digimonまとめ by Raku

➭ 2 months ago · 1,270 notes
tagged #art

mintymo:

☆★☆★☆★☆

➭ 2 months ago · 2,269 notes
tagged #art

yuu-lin:

a tutorial i did about useless thing. i get asked this aloooot (why) and it’s actually pretty simple, so hope this is helpful!!

➭ 2 months ago · 1,213 notes
tagged #art #tutorials #ref

(Source: miraculousummer)

➭ 2 months ago · 252 notes

wantingmemories:

8ogo:

trying to catch a legendary pokemon likeimage

Well yeah that’s probably because you’re using regular pokeballs instead of ultra balls. Come on, son.

(Source: yoncayylmao)

➭ 2 months ago · 47,276 notes
tagged #lolwhut

huntail:

when someone u know irl follows u

image

(Source: sleeved)

➭ 2 months ago · 142,392 notes
tagged #so true

In the battle of height that is volleyball, libero is one of the few positions in which a short player can survive. But I’m not a libero because of my height. I’d be a libero if I was two meters tall.
Even if your side misses the spike, even if your side can’t block… as long as the ball doesn’t hit the court, that means you haven’t lost. And the best suited to do that is the libero.

(Source: thorsty)

➭ 2 months ago · 3,011 notes
tagged #qt

e-r-w-i-n:

sketch by yana toboso

➭ 2 months ago · 6,125 notes
Video Game: You know, if you're having trouble, feel free to lower the difficulty settin--
Me: Go fuck yourself.
➭ 2 months ago · 83,614 notes
tagged #myself lol

mrs-mojo-risin-blues:

tomatogami:

im sorry but i only listen to real music

image

Only B.C. kids remember this

➭ 2 months ago · 253,965 notes
tagged #lolwhut

mivvu:

been trying “that thing” too… not really doing prompts… i love solids.

totally unrelated vidyas cuz i’m a mess

➭ 2 months ago · 3,403 notes
tagged #art #ref

kukurocchi:

these are actually from this?? @@? :

credit: [x

pic 1 [xpic 2 [x] pic 3 [x] pic 4 [x] pic 5 [x] pic 6 [x] pic 7 [x

➭ 2 months ago · 9,586 notes

pwnypony:

makkon:

Watched this awesome tutorial on painting quick and easy grass.

I can apply it to other things like TREES, SPIKEY THINGS, FUR, FEATHERS, EXPLOSIONS

THIS CHANGES EVERYTHING

………..

omg that lighter color thing

I never got it

omfg

holy christ

mind = blown

➭ 4 months ago · 36,264 notes
tagged #ref #tutorials #plants

cassiesteele:

Shit

(Source: africaandco)

➭ 5 months ago · 110,335 notes
tagged #important

ultrafacts:

10 food tricks/ideas

More facts on Ultrafacts!

➭ 5 months ago · 43,024 notes
tagged #food